Vinkkejä asiakasreferenssifilmeihin

Sekunnin mittaisia vinkkejä asiakasreferenssifilmeihin.

✅ Suunnitelkaa tuotantoon useampi asiakas (2-4)
✅ Valitkaa viesti – miksi me? Esim. Tuote + Asiakaspalvelu

🔻Syntyy kaksijakoinen käsikirjoitus jokaisesta asiakkaasta, mikä johtaa siihen, että…

1️⃣ … muodostuu yksi pääfilmi korostamaan tapaanne tehdä asioita
2️⃣ … muodostuu 2-4 omaa asiakaskohtaista refefilmiä

🔻 Näitä filmejä taas kyetään hyödyntämään eri tavoin eri kanavissa, esimerkiksi…

1️⃣ … pääfilmi sellaisiin hetkiin, joissa kohderyhmänne kohtaavat teidät ensimmäistä kertaa (siksi fiilispohjainen)
2️⃣ … refefilmit syventämään itse tuotetta tai palvelua heidän näkökulmastaan, jonka jälkeen inhimillisiä tekijöitä (siksi kaksijakoinen)

Vastaavat tuotannot ovat parhaimmillaan, kun filmissä esiintyvät asiakkaat kertovat kokemuksiaan erilaisista perspektiiveistä erilaisina asiakkuuksina.

Näin mahdollistetaan esimerkiksi se, että jokainen tuotettu asiakasrefefilmi puhuttelee juuri sille tavoiteltua kohderyhmää.

Alta löytyy esimerkkinä oma pääfilmimme ja jonka materiaalista muodostuu myös kolme erillistä asiakasreferenssifilmiä uusille verkkosivuillemme.

Ota yhteyttä: